miercuri, 12 decembrie 2007

Se apropie!!!



Stau de ceva timp cu mesajul deschis.. si nu-mi vine nimic.. idei de scris, nu de altceva. Si totusi, mi se plimba prin cap tot felul de chestii, dar cand e vorba sa le astern pe foita asta.. fug toate care incotro... mai mai sa nu cumva sa le zbor din cap si sa uit de ele. Da' uite ca m-am pus pe scris. Am vorbit pana acum cu un prieten si m-a binedispus.. si calmat... ciudat ce efect au unii oameni.. in momente cheie. Pacat ca nu stim intotdeauna sa recunoastem si sa apreciem ce avem langa noi.
Si io cica mi-am luat de lucru acasa... de parca nu stiam deja ca acasa numai de muncit pentru job nu-ti arde, da' am zis sa fac o incercare, ca de.. daca saptamana viitoare intru in concediu... pot sa fac si eu un mic efort. Da' ete ca nu-l facui nici pe asta... in schimb mi-am facut bagajul.. asa preventiv.. sa vad cat platesc in plus la cantarire. :D Mi-e groaza ca acum trebuie despachetat si luat iar la mana tot si vazut ce ramane si ce nu. Pana la urma m-am hotarat sa nu-mi iau laptop-ul dupa mine, desi m-as fi folosit de el si, evident, ca o sa-i simt putin lipsa, am decis ca e mai practic sa instalez pe pc-ul de acolo ce am nevoie. Plus ca asa mai castig putin la bagaj.
A inceput numaratoarea inversa, bine.. ea a inceput din momentul in care mi-am luat biletele... da' asta nu se pune. Marti seara o sa fiu intr-un avion cu destinatia Dublin.. dupa care o iau usurel spre Belfast, unde o sa-mi petrec sarbatorile de iarna. Trei saptamani departe de tara, de munca si mai ales de sefi... desi, in acelasi timp, departe de familie. O sa fie prima data cand imi petrec sarbatorile de iarna departe de familie si casa... desi mai plecam de revel pe la diverse petreceri sau incropeam noi ceva... Dar simt ca o sa fie bine, ca o sa-mi fie si-o sa-mi faca bine iesirea asta. De cand mi-am luat biletele.. am avut o stare oarecum euforica.. si m-a tinut in priza tot timpul asta.. de fapt, m-a ajutat sa-mi gasesc un mic echilibru si sa n-o iau pe aratura, prea rau.
Maine o sa am iar de umblat prin oras cu niste treburi, dar nu-mi pare rau, o sa fie o bine-venita pauza de toata treaba de la munca.. ca daca intru in concediu, am cam intrat in priza.. mai e si sfarsit de an. Mai aiurea nici ca nu se putea nimeri. Dar asta este, doua zile rezistam eroic si apoi ne bucuram de pauza mult asteptata si meritata.
Abia astept sa vad cum se vede lumea de la inaltime.

Un comentariu:

Pretty in my dreams spunea...

Is chiar dragute pozele astea.
Io le-as fi ajustat nitel histogramele, dar merg si asa. Au stare si asta e lucrul cel mai important.
Bravo :)